söndag 16 oktober 2011

sunday, bloody sunday

Idag på morgone vid 9-tiden åkte pappa hem. Sorgligt när jag sog bilden åka bort. Men vi får ses snart igen. Det har varit en jättemysig helg på alla sätt och vis. Pappa är så lättsam, inget är krångligt och han har så mycket humor. Sebbe och pappa kommer superbra överens och pratar mycket om Andra Världskriget och fotboll. Två saker som de kan diskutera i timmar. Då håller jag mej borta :)

Jag städade sen lägenheten medans Sebbe stack till gymmet. När han kom hem så lade jag mej med Alexander i vår säng och somnade. Vi sov i säkert 2,5 timme. Jätteskönt! Sen drag Sebbe och Sasha ut till lekplatsen och jag tog en powerwalk med Kiril en sväng. Sen var jag o köpte PAX höstskor till lillen och sen hem för att fixa mat men när jag kom hem så stod där tacos på bordet. Underbart! Tog en snabb dusch, åt och sen badade Alexander och vi har alla tre legat i soffan hela kvällen. Alexander ligger i sin säng o har inte somnat. Hmm, undrar varför., Dumt att sova sådär på dagen men jag kunde inte låta bli. Hoppas han snart kommer till ro. Jag ska gå in och klia honom lite på ryggen nu iallafall. Sebbe kollar på fotboll på tv och jag ska joina honom efter att ha tittat in till lillgubben o är färdig med min stora uppdatering här på bloggen. Nu har ni ett par inlägg som jag inte hunnit skriva i helgen för det har verkligen varit full rulle.

Ha en fin söndagkväll, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar