tisdag 25 oktober 2011

Blandad kompott

Det ser kanske inte så gott ut men det var det faktiskt. Raggmunk och fläsk med rårörda lingon.


Jag mätt och belåten

Kiril äter

På K:s jobb



Finaste vännen


Ja vänner ställer ju upp i vått o torrt. Jag fick en välbehövlig behandling av en som vet vad han gör! Tack Kiril!



Idag tog jag o Nutti en lång morgon här hemma. Vi båda kom överens om det igår. Sovmorgon lät lockande! Så skönt när man kan göra så ibland. Men gissa vem som vaknade vid 07?! Inte var det jag iallafall. Men jag sov kvar tills Sebbe gick till jobbet. Då steg jag upp och åt frukost. Alexander åt samtidigt som pappa innan jag vaknat. Sen låg vi o myste i soffan länge och sen fixade vi oss för att gå. Det var så underbart skönt att bara ta det lugnt! Alexander var på strålande humör och jag med. Efter dagis lunchade jag med Kiril. Bilderna ovan är därifrån. Sen hem och slappa för att snart bege mej mot dagis igen. Alexander vill träffa Lova så jag ska höra med Gustav om det funkar. Annars tänkte jag vara åka raka vägen hem. Igår kväll så hade lilla familjen det mysigt! Det blev inga ljus köpta. Vi fick ha de små stumparna och det lilla som var kvar av blockljusen men det räckte hela kvällen. Sen väntades det bad och kvällsbestyr för den lille mannen. Sen la ja mej i sängen hos Sebbe och tittade på eb film, Chloe på Viasat play. Den var helt ok. Julianne Moore (så grymt vacker) och Liam Neeson som det äkta paret och sen däremellan händer det en del. Ingen film jag skulle se igen men den var bra och sällskapet var ju bara bäst! Min Sebbe! Ikväll blir det en annan film med darligen i sängen.




KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar