torsdag 13 oktober 2011

Fotografering

Idag var det fotografering på dagis så vi skulle infinna oss där senaste 8.30. Jag tycker det e tungt att gå upp tidigt på morgonen. Skrotet också så jag fick väcka honom och tjata i honom frukosten. Jag hade lagt fram hans kläder kvällen innan (en typisk mammagrej?). Han klädde på sej efter lite gnäll om valet av kläder men det gick bra. Han ville minsann ha sin Pippi-tröja (favvon) som det är lite små hål i samt lite för liten och ganska urtvättad. Den som han bara får ha hemma med tanke på dess skick. Jag sa såklart blankt nej och till slut var han klar och redo. Han var på strålande humör. Vi hann nätt och jämt med bussen. Han är van vid att vi alltid är sena (mitt fel som är tidsoptimist). Snart ska jag iväg och äta lunch med Kiril. Sen hem igen och sen kommer pappa och vi ska hämta på dagis båda två. Imorgon är Alexander ledig. Skönt!


Skriver mer när jag kommer hem igen, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar