torsdag 27 oktober 2011

Ditten och datten

Var vaken lääänge inatt. Kunde inte somna. När jag senast kollade på klockan var hon 02.55. Kände lite ångest då jag inte visste när skrotet skulle vakna. Men Sebbe tog honom på morgonen och jag klev upp vid 8.30. Han verkar piggare idag men vi får ta det lugnt hemma. Det var 8 st barn som var bort på hans avd så det är ju inte så lustigt om han skulle ha fått nåt nytt virus. Vi får se hur dagen fortlöper här hemma. Vi måste dock iväg och köpa lite förnödenheter. Hade inte räknat med att vara hemma idag så vi behöver handla hem lite frukt och annat gott som vi kan smaska på när vi kurerar oss. Så nu ska jag slita iphonen ur händerna på lillen och gå ut på en liten promenad ner till Konsum. Mer än så blir det inte för oss idag. Det är grått ute och det har regnat inatt. Jag hoppas på att sova lite idag på dagen för att jag hade tänkt att jobba inatt. Så jag ska börja fixa lite nu här hemma. Tvättar och viker kläder gör jag också. Sköljmedel...Mmmmmm. Men jag ska inte trötta ut er med det pratet igen :)) Alla behöver ju inte älska att tvätta bara för att JAG gör det.


Eftersom plutten har min moil så får ni nöja er med inlägget utan bilder. Kan lägga in lite bilder senare om det finns möjlighet. Ha det så bra så länge, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar