fredag 28 oktober 2011

Fredag kväll

Fredagsmyset håller på att dukas upp. Bilden blev lite mörk dock Ja visst är det nåt magiskt över fredagkvällar när man är ledig. Vi har haft fredagsmys och kvällen är långt ifrån över. Alexander har njutit av varje minut och han bara älskar när jag inte behöver gå till jobbet på kvällen. Inte för att jag är borta mycket av hans vakna tid men ändå :) Jag känner nu att jag ätit alldeles för mycket chips och nu ska vi även smälla i oss varsin Ben & Jerrys. Eller dela kanske. Alexander lade sej för en stund sen. Vi har inga läggningstider på helgerna. Men nu sover han och jag o min stora prins ska lägga oss i sängen och kolla film. Mysigt mysigt!


Hoppas ni också ha en fin kväll och kommande helg. Vi hörs mer imorgon då det även vankas shopping med familjen. Kul! Vi får väl dock se hur länge killarna håller ut i affärerna. Deras tålamod prövas hårt vid dessa tillfällen. Det lovar jag er! Jag ser hur det kryper i kroppen på dem båda. Det kryper i min kropp också fast av en helt annan anledning :)


Nu är det movietime! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar