måndag 24 oktober 2011

Imse vimse spindel

AAAAaaaaaaaaa
Nu är jag äntligen klar med min jobbarhelg! Känns skönt att vara ledig i 2 nätter nu. Sen är det onsdag och torsdag kvar innan jag går på min långledighet, längtar! Igår sov jag hysat bra. Men vaknade till av något och slår upp ögonen och det första jag ser är en låtsasspindel men det fattar ju inte jag är jag nyss vaknat. Så jag bokstavligt talat flyger upp ur sängen och sen ser jag hur killarna skrattar så de kiknar. Det var inte så att jag också skrattade efter ett tag när jag insåg att det var en plastspindel utan jag blev förbannad på riktigt. Jäkla fasoner! Men det får de igen! Ni som känner mej vet att jag är hysteriskt rädd för insekter av alla dess slag. Jag fixar det inte. Jag gör inte mej till utan jag får hjärtklappning om det kommer en geting som surrar runt mej. Flaxar och flyger med armarna, kan riva allt omkring mej. Jag KAN INTE SITTA STILL! Måste gå till en fobidoktor! Ibland är det ju ett handikapp. Men det kan vi ta i ett annat inlägg för nu är jag så trött så jag ska borsta tänderna, ta en dusch och krypa ner i sängen och sova. Ikväll ska jag göra nada! Bara vara hemma och mysa med min fina lilla familj. Ska iväg och köpa blockljus och värmeljus samt sterarinljus när jag hämtat Alexander. Det är guld på kvällarna med levande ljus i mörkret.

KRAM PÅ ER!

1 kommentar: