måndag 3 oktober 2011

lunch o fika

Kiril käkar skaldjurssoppa på DrottninggatanJag valde bannbiff med potatismos


Iphones är alltid en del av sällskapet

Latte också i Gallerian också













Här är lite bilder från i söndags när jag mätte upp K en snabbis för luncg o fika. Killarna var ute på egna äventyr o var ute hela dagen. Sen åkte jag hem o sov och sen iväg till jobbet.


Idag har jag sovit mycket bra! Vaknade vid 14.50, hur pigg som helst! Och det mina vänner, det händer vädligt sällan! Jag låg o drog mej 10 min och sen hämtade jag pluttisen på dagis. Sen hem o läsa sagoböcker och fixa middag. Idag blev det kyckling med ris. Hade värsta myskvällen med bad och spel i soffan under en pläd. Tända ljus och vetskapen om att vara ledig inatt är guld!! Hemma med mina killar är livet!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar