fredag 7 oktober 2011

Heldag hemma med finaste baby & massor med Angry Birds

Har jobbat de där två sista nattpassen och nu är jag långledig. Känns gutt att skriva det! Idag hade förskolan planeringsdag så jag o skrotet har varit hemma hela dagen och bara haft det bäst!!! Jag städade på förmiddagen, sen spelade vi Angry Birds i flera timmar. Tack Iphone! Vi turades om när vi blev trötta i händerna. Fick dåligt samvete där ett tag men va fan, vi hade ju superkul båda två. Mys att sitta nära och vara så koncentrerade. Sasha är väldigt duktig på Angry Birds och vi laddade ner en bättre version med nya banor så det var spännande hela tiden. Vi har tittat lite på tv, busat, pussats, kramats, vikt tvätt, lunkat runt i pyjamas hela dagen, ätit mat i soffan, spelat på mobilen, käkat sea salt choklad, tittat ut genom fönstret på ösregnet som kom. Bättre dag kan vi inte haft. Snart är det dags att gå o möta pappa som slutar jobbet och fixa fredagsmys. En B&J blir det garanterat! Tänkte bryta vanan att ta Half baked och sates på en annan goding, Cookie Dough. Har käkat den innan så det är ett säkert kort och den innehåller också kaksmet fast utan browniebitarna som Half har. Underbart! Sugen på en film ikväll. Vi får se vad det blir men den här gången är det JAG som väljer film haha. Sebbes val faller mej inte i smaken så ofta :) Hinner inte lägga in nån bild just nu men kommer nog in här lite senare och gör ett inlägg. E verkligen bloggsugen. Men det e sen det, nu måste jag få på oss ytterkläderna och bege oss om vi ska hinna. Ska bli skönt att komma ut lite. Vi har inte varit utanför dörren. Fast jag gick ju hem fr jobbet (40 min powerwalk) så jag har fått luft men liten behöver komma ut.


Hoppas ni alla får en underbar fredag!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar