torsdag 13 oktober 2011

Thai-lunch och lite mer shop shop

Marinblå badrumsmatta och två handdukar i skönt och mjukt material

Lunch, thai-mat
Nu har jag lunchat med Kiril. Det blev thai-buffé. Gott men lite starkt :) Jag älskar de vegetariska vårrullarna! Kan smälla i mej hur många som helst! Nu väntar jag bara på att pappa ska komma så vi kan gå och hämta Alexander på förskolan. Hoppas att deras fotografering gick bra idag. Ska bli kul att få se dem när de är klara. Undrar om det är nu det ska bytas foton med varandra. Eller är det kanske när de blir lite äldre? Jag minns att det byttes foton hej vilt. Ni vet de där minsta korten och man hade fotohögar med vänner som man bytt med. Sen kom ju skolkatalogerna. Haha, hjälp vad man längtade tills de skulle komma. Hur man satt med sina kompisar och kommenterade. Fast det lär ju dröja ett par år tills skolkatalogerna dyker upp här hemma. I skolan som sagt var. Än så länge är Alexander vårt lille dagisgull.

När jag åkte hemåt så gick jag in i en affär medans jag väntade på bussen och hittade en badrumsmatta och två handukar i marinblått. Fastnade för dem direkt så de fick följa med hem. Passade bra till det vita badrummet. Är så otroligt förtjust i den marina klangen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar