söndag 9 oktober 2011

Vapiano och trevligt sällskap

Mitt sällskap för kvällen, Kiril och Fredrik

Jag valde en pizza med massor med ruccola och hyvlad parmesan. Hur gott som helst!!

Fredrik valde en pizza med tomat och lite gojs som jag inte minns nu.

Kiril valde en Calzone

Igår var det trevlig middag med Kiril och Fredrik på Vapiano vid Kungsbron. Jag har aldrig varit där tidigare och jag var mycket nöjd! Fredrik var där inne när vi kom och hade tagit ett bord. Det var såå mycket folk där och vi hade nog fått vänta jättelänge om han inte kommit innan oss. han hade beställt en flaska rött tills vi kom. Mycket gott. Det var ett annorlunda koncept och man fick ett kort när man kom som man sen beställde sin mat ifrån. När man sen fått maten och var klar och skulle gå så visade man kortet i kassan och betalade. Smart!


Efter middagen så gick vi till ett ställe som heter Sidetrack. Det ligger vid Mariatorget på söder. Jag o Kiril har varit där förut. Mycket mycket folk hade sökt sej dit. Vädligt trångt men vi fick oss en plats vid baren som vi vaktade noga. Det var en jättetrevlig kväll!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar