lördag 29 oktober 2011

Leila Live på Åhléns, Fjällräven, 3-rätters och värsta myset med familjen!

Min stora förebild Leila Lindholm på Åhléns City, där hon signerar sin bok Cupcake. Jag ville så gärna köpa bolen men kön var så lång så det fanns inte en möjlighet. Killarna hade aldrig väntat. Hade jag varit själv hade jag definitivt gjort det. Väntan hade varit en bagatell. Men jag tog lite bilder på henne. Så solbränd och fin. Och dessa stora rådjursögon. Man kan ju tro att jag är kär i henne men jag beundrar henne och hon är så söt. Den här Fjällräven-ryggan blev det. Alexanders ryggsäck har möglat för att det runnit ut saft i den som jag inte märkt och som fått stå och gotta till sej. Usch! Han får ta min marinblåa mini-kånken så tar jag den här stora skönheten. Älskar Fjällräven och just de här Fjällräven-kånkarna. Sebbe sa att han hade haft en exakt likdan när han var liten. Samma färg och allt. Bara det, säger ju att det aldrig går ur tiden.


Bloggen har fått fnatt! När jag skulle lägga upp bilder så hänger den sej och massor av bilder läggs upp, fast jag bara lagt in 3 st. 2 av samma bilder kommer upp efter varandra. Därför ser inlägget så konstigt ut ikväll.

Vi har iallafall kollat i affärer idag. När vi skulle gå ut från Åhléns så ser jag en lång kö ringla sej. Vi stannar för att titta vad det är som händer och då ser jag henne....MIN LEILA LINDHOLM!! Hon sitter där och signerar sin nya bok Cupcake. Jag blir helt varm och kan inte sluta titta på henne. Sebbe är lite likgiltig men jag och Alexander står kvar medans Sebbe kollar efter en brödrost. Alexander ler med hela ansiktet och utbrister: "Men mamma, hon är ju inte på låtsas. Hon finns ju på riktigt. Men varför är hon inte i Frankrike". Haha vi har kollat på Leila bakar i Frankrike så han tror väl att hon är kvar där :) Alexander är lika galen i Leila som jag är så vi brukar titta på hennes olika program.


Vi gick hem ganska så snart för det var helt smockfullt med folk! Verkligen helt fullt överallt! Vi gick och handlade middag för kvällen och Sebbe tyckte att vi skulle ha 3-rätters så det blev det. Vi har nu ätit och plockat undan allt och myser med massor av levande ljus överallt. Underbart!!Och så himla god maten var! Jag hade tänkt lägga ut bilder på middagen men eftersom bloggen är som den är så får jag försöka imorgon. Nåt är ju uppenbarligen tokigt så ni får hålla med dessa så länge. Jag köpte även ett Läppbalsam men den bilden kom inte med alls (ja jag är galen i läppbalsam). Om ni scrollar ner på sidan så ser ni att det är galet.


KRAMAR!
















































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar