onsdag 13 oktober 2010

ännu mer tävlingar


Nu är det tävlingar på högsta nivå en efter en:) 3 st som jag har länkat bara idag. har aldrig vunnit en enda tävlig så det skulle vara superkul ju!!


Nu har jag plockat ihop ett litet paket som jag tänkte lotta ut..Bara för att ni mina kära läsare är så himla söta..Den är fylld med lite smått och gott, så den som vinner blir int besviken. Spännande va?
Så nu kan ni alltså tävla om en hemlig goodiebag från Millah!För att vara med och tävla ska du göra följande:Berätta varför just du skulle vilja ha detta hemliga paket ;)
En Extra Lott:
Ta bilden, skriv om tävlingen och länka till tävlingen i din blogg.

Tävlingen avslutas 30 OktoberLycka till ♥

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna vinna!!!
    Känns att jag behöver mycket nytt just nu men har varken tid eller ork att handla nåt för mig själv. Barnen går först både i handlingar och i tankarna... Så denna påse kanske passar just för mig :-)

    Har ingen aning vilken man ska välja av "kommentera som" så jag skriver här vem jag är: mamma till Wille och Calle.

    SvaraRadera