söndag 24 oktober 2010

Matbullar

De kanske inte är så jämna i formen men de är bakade med massvis med kärlek!
A closer look
Andra inlägget idag :) Jag är som en duracellkanin när jag väl kommer igång :=) Killarna är på bio vid Sergel. Sötnosarna! Jag har varit hemma hela dagen. Har plockat lite. Det finns ALLTID nåt man kan göra hemma :) Aldrig är man då sysslolös! Haha. Har gjort matbullar nu. 2 fina plåtar som blev alldeles utomordentligt goda. Har redan smakat en bulle med smör som smälte direkt och lite god lyxig marmelad från Bönor och Blad och ett glas kall mjölk. JAMMI! Detta ska vi mumsa på ikväll alla tre..kärlek kärlek kärlek

Önskar att ni kunde känna doften som spridit sej o hela lägenheten efter mitt bak.
Nu ska jag ut o ta en cigarett. JOOO, jag får faktiskt det! Har varit så flitig idag! Men igår så sa jag till Sebbe att jag inte vill röka...jag ville verkligen inte det. Inte känna stressen att röka innan man går på tåget, bussen osv...bara slippa den där skiten...vill inte vara trash...vill lukta gott o fräscht o inte cigglukt...så kände jag igår, nu känner jag fortf så men är ganska röksugen så hej då!

PUSS






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar