måndag 11 oktober 2010

Nu tar jag helg!!!

Nutti en pyjamasen som farmor sytt
Jag, sliten efter en jobbnatt

Hemma....vad härligt det låter. Jag har jobbat hela helgen. Skrev aldrig nåt igår för jag sov ganska länge och hade inte ens datorn igång på kvällen. Jag njuter nu av att vara hemma hos mina killar! Har tänt ljus i hela lägenheten och släkt ner. Vi ska titta på Välkommen Åter ikväll och sen blir dte nog sängen för jag är lite seg idag. Nu är jag ledig i 2 nätter och går på igen på onsdag natt och sen tor natt och sen blir jag lå¨ngledig 10 nätter. LOVELY!

På torsdag är dte fotografering på dagis. Förra året när det skulle fotas så mutade jag Alexander med chips medans jag knäppte knapparna i hans skjorta :) Chips kl 8 på morgonen är svårt att motstå för en treåring. Men fin blev han :) Och på kortet var det en liten miniSebbe. Vi får se hur det går i år. Men fin ska han vara!

Vi har lite fighter om hans klädval på morgnarna. Ohh vad jag skulle bli glad om jag fick välja hans outfit! Nu får vi gå halva vägen var typ. Jag skulle sätta på honom slipovers, manchesterbyxor, hängselbyxor i jeanstyg, vanliga byxor osv. Är så trött på mjukisbrallorna på honom men det är väl det som är bekvämast och det är ju ändå han som ska leka och springa runt. Viktigt att han trivs och tycker det är skönt. Men jag trodde att det bara var tjejer som trilskades med kläder :)

Alexander hittade en pyjamas som farmor sytt till honom men som jag lagt undan för den var för stor. Nu kan han ha den fast byxorna är lite stora i midjan. Får fixa till o dra åt resåren. Han är jättefin i den!! Och det bäst av allt är att den är så mjuuuuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar