torsdag 14 oktober 2010

Gott o blandat

Måste tona mitt hår! Blir galen på dessa röda/svarta nyanser. Kiril säger åt mej varje gång vi ses: Gumman, du måste fixa ditt hår svart igen :) Bilden tagen förra veckan
Den här lilla busbiten är så god! Finns att köpa på Waynes Coffe. Varm o mjuk med vanlij inuti och smörkräm toppad med mandel! 2 sek efter fotot togs var den uppäten :)

Ser nonchalant ut men jag vill inget hellre än att vara med på bild:) Linslus som man e, bilden tagen i våras, det blev fel bild som kom medHemkommen från min jobbarnatt. Gick bra inatt o det var lugnt. Kanske för att jag vet att det bara är en natt kvar och sen är jag långledig. På fredag ska Sebbe ut på kvällen så då tänkte jag ta med Nutti till Mc Donalds eller så köper vi sushi, sen fikar vi och sen handlar vi gottigheter och tänder massa ljus när vi kommer hem och hoppar upp i soffan o myser under en filt framför tv:n. Jag längtar sååå efter fredag kväll då jag ska ha myskväll med en av mina två ögonstenar.

Idag är det fotografering på dagis. jag skyndade mej hem efter jobbet så jag skulle hinna fixa Alexander. Det blev ett par blåa jeans, en vit pikét-tröja och en randig lite tjockare tröja över. Superfina Nutten!!!! Nytvättad i håret och ren o prydlig i ansiktet. Allt måste vara perfekt! OMG va jag håller på! Men det är saker som jag tycker är viktigt! Jag till och med lät honom sitta på golvet o leka med min Iphone medans jag kammade hans tjocka hår-man för att han skulle sitta still. Slutresultatet kommer när fotona är klara :)
Jag är fika sugen!! Jag vill gå o fika. Hur sjukt är inte det efter en natt på jobbet? Och så måste jag färga/tona håret svart igen...ser galet ut nu...Min fina vän Kiril talar gärna om för mej varje gång vi ses att NÅT MÅSTE GÖRAS SWEETIE!

Nu borde jag jag ju inte sitta här och skriva kan man tycka men ni som känner mej vet att jag aldrig kommer i säng i tid. Har det någinsin hänt? Bara tänker på myskvällen imon../div>
Kanske bakar vi lite muffins. Fick fina muffinsformar av faster Hanna när hon var här sist. Grejen är att jag inte kan hålla mej från att spara halva smeten o vräka i mej. Det finns aldrig nåt mitt emellan när dte gäller mej. Antingen allt eller inget typ. Inte så bra enligt min kära man som säger att jag är extrem i allt jag gör hihi. Kan nog stämma









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar