måndag 25 oktober 2010

jobbarnatt

Hej fina ni :)
Ser att jag nu även fått läsare från Japan, Frankrike och Israel! Jättekul!!!! Välkomna!
Dagen har varit lugn. Jag ska jobba inatt och det är min första natt på min jobbperiod nu...känns sådär men tar en natt i taget. På onsdag kommer Johanna Engelholm hit och vi ska ha 3 härliga dagar med shopping, tjejsnack, luncher o fikor. Me like!
Nu sitter jag här en liten stund medans Alexander spelar spel på min Iphone här jämte mej. Snart kommer pappa från jobbet och då blir det lite mys innan det är dags för mej att bege mej till jobbet.
Brukar alltid titta på 2,5 men (vet inte hur man skriver det som det ska vara :=) innan jag beger mej till jobbet och det börjar nu vid 19 så jag ska bara slappa.
Ohh jag har ingen lust nu att dra iväg ikväll!!! Vill vara hemma o mysa med mina pojkar jue!!
Ahhhh, ta dej i kragen nu Linda och gör din plikt som alla andra!!
So long!! Jag bloggar mer på onsdag om jag inte hinner blogga imorgon. Jag sover hela dan och sen ska jag ägna min lediga tid till min fina lille kille och sen är det dags att jobba imon natt oxå.
ha det fint! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar