onsdag 20 oktober 2010

Pannkakor med glass och grädde

SmetenI pannan

Pannkakorna (delade till Alexander) med glass och grädde som jag försökte göra i hjärtformat)
Finns det nåt godare än pannkakor med glass och grädde? Och något onyttigare haha? Vi åt det iallafall och det gick hem hos lillen. Han åt jättemycket! När vi var i USA så åt vi ofta pannkakor med Nutella. Jättegott!

På onsdag nästa vecka kommer Johanna hit och hälsar på. Hon stannat 27-29 okt. Ska bli såååå kul och vi ska ha värsta tjejdagarna! Längtar jättemycket!

Ikväll är det föräldrarmötet på dagis. Och efter det ska jag träffa min gamla barmdomsvän Tobias Thulin för inatt e jag ledig. Ska bli jättetrevligt att ses och prata. Var typ 100 år sen jag såg honom sist så det blir nice att catcha upp lite. Nu ska jag sova lite :) Kram

1 kommentar:

  1. JAAAAAA d ska bli skitkul!!!!!!=)
    Hälsa Tobbe från mig.
    Puss o kram

    SvaraRadera