onsdag 6 oktober 2010

En dag på söder o Kungsholmen

Kiril fotar
Kiril fotar som vanligt
Min lunch som såg bättre ut än vad den smakade
En fin skål som jag fastnade för på Åhléns
Idag på morgonen gick jag av mitt pass. Är ledig i 2 nätter nu. Härligt! Jag sov inget idag för jag skulle träffa Kiril och vi skulle ta en snabb lunch men det blev att vi hängde hela dagen. Åkte till söder till det där fiket som jag bloggade om i söndags. Lika trevligt o mysigt den här gången. Jag älskar verkligen deras stil där inne. Lite kristallkronor i taket och ändå väldigt trendigt o modernt. En skön stämning helt enkelt.

Till lunch blev det pasta. Inte vidare gott men dte gick ner. Åt lunchen på Coffehouse By George. Lite besviken blev jag allt för jag tycker annars att de har god mat där. Tittade på lite saker på Åhléns vid Fridhemsplan. K skulle köpa present till sina föräldrar som firar 30-årig bröllopsdag och senare så ska de åka till Milano, Italien. Vi stod inne på Åhléns och tittade i böcker om Italien och vi stod o övade in lite italienska fraser för K:s räkning. Det gick sådär :)

Köpte även ett par vita höga krukor som jag fick av Gudrun (svärmor) i födelsedagspresent. Jag skulle hojta till när jag hittade några och idag gjorde jag det. Kändes lite lustigt att säga det till henne. Men jag smsade o sa att jag hittat fina krukor nu och det var no problems. Har dem stående i ett av vardagsrummets fönster. JÄTTEFINT! Tack Gudrun!!!
Hittade också en lampskärm på CERVERA. Stavas det så??? Jaja, skit samma Den var jättefin och har nu satt dne i fönstret. Ska bli spännand eatt se om Sebbe ser den och krukorna i fönstret. Killar har inte öga för sånt där riktigt kan jag tycka.
Sebastian smsade mej o undrade om det var ok att han jobbade över idag och det var det spåklart även om jag hade längtat éfter honom då jag jobbat 2 nätter och vi endast mötts i dörren. Men jag o finaste ungen på jorden hade mysigt hemma. Vi åt och sen spelade vi spel och satt vid datorn. Nattningen gick jättebra och det var inget trilskande. Skönt!! Duktig han är min plutt! Nu väntar jag på att min stora älskling ska komma hem så jag får mysa med honom i soffan. Ikväll är det Välkommen Åter. Det ska vi se och sen blir dte nog en tidigt kväll.
PS! Anna, min fina barndomsvän, jag drömde om dej igår på dagen när jag sov och när vi sov i garaget i Pukeberg...
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar