lördag 16 oktober 2010

Kärleksmys med mina finaste!

Förlåt! Jag hann inte blogga igår kväll för jag var så trött att jag somnade i soffan strax efter att jag nattat Alexander. Vaknade av att Sebbe kom hem och sen bara borstade jag tänder och gick in i sängen o la mej ist. Jag o Alexander gick direkt efter dagis och handlade LITE godis, vindruvor, äpplen, dricka som vi skulle mumsa på senare på kvällen. Vi började vår kväll hemma med att äta middag. Det blev ingen supergod middag direk utan Nutti fick välja vad vi skulle äta och då blev det makaroner och fiskpinnar :) Sen badade Alexander och jag tog en dusch. Vi satte på oss myskläder och bäddade ner oss med täcke o kuddar i soffan samt tände massa ljus och så satt vi där o hade det underbart! Min lille älskling!
Idag: Nu har vi myst i sängen hela familjen. Alexander sov till 8.00 och sen kom han in till oss och vi hade det gos. Nu ska vi gå iväg o fika och sen shoppa. Ska se om jag hittar lite väggtexter. Älskar verkligen det! I eftemiddag väntas det bullbak i form av kanel/äppelbullar.
När Alexander sover middag så ska jag blogga med bilderna jag lovade er! Jag hoppas dock att han vill sova lite hihi. Det är jättefint höstväder ute idag! Solen skiner från en klar himmel och färgerna på träden är oslagbara. En helg med familjen är precis det enda jag behöver! Min familj får mej att må bra!
Igår kväll tvättade jag rent mitt chakra-armband. va lite rädd att det skulle bli fult för dte står att man inte ska duscha/sova med det så jag tog en risk, men eftersom dte är vitt så blir dte ju smutsigt. Jag har det på mej varje dag. Armbandet blev inte förstört (Jenny Kalpakas sa att allt sitter i huvudet hihi)
Hörs senare idag, puss o kram o ha en fin dag!!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt! Utopin existerar, ibland...:-)
    Puss på er!/ Anna V

    SvaraRadera