lördag 2 oktober 2010

Städdag, födelsedag och jacka

Städa är nog det tråkigaste som finns, men ett måste såklart!
Kanske blir det den här jag kommer hem med idag :)

Idag har det varit städdag i bostadsrättsföreningen. Lagom skoj men man måste ju dra sitt strå till stacken. Det finns liksom inget att städa än. För ett år sen fanns inte ens huset och det har inte hunnit bli förfallet på ett endaste sätt. Vi tog en kratta, handskar o soppsäck o lallade runt i ca 1 timme innan vi smög hem igen.

Idag fyller världens bästa svärmor/mamma/farmor Gudrun år!!! GRATTIS från oss!! Jag hade skickat en present till henne som hon fick igår, lagom så hon kunde öppna det idag på sin stora dag. Det blev ett par pärlörhängen från Silver Box samt ett kort. Hon blev jätteglad. Jag har köpt ett par likadana till mej själv för dom var jättefina!

Alexander sover nu och vi ska gå o titta i lite affärer. Se om vi hittar fodrade gummistövlar till Alexander. Sen kanske sätta oss på nåt fik hela lilla familjen o chilla lite. Jag vill ha en skepparkavaj nu i höst. Ser snyggt ut istället för mina andra jackor som jag tröttnat på. Den som jag la in ovan gillar jag också. Finns i svart/marin men har en mörkblå jacka redan så den ljusa gillas :) Vi får se vad det blir. Kanske kommer hem tomhänt? Fast det tror jag nog inte. Brukar alltid bli nån påse i nån form...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar