fredag 1 oktober 2010

Vänner och familjemys

Min underbart goda lunch idag med Kiril, pasta med kyckling i gräddsås toppat med ruccola o parmesan
Igår mötte jag upp Kiril och vi gick till Gallerian vid Sergel och åt lunch. Jag valde en jättegod pasta med kyckling i gräddsås och toppade med ruccola och parmesan. JÄTTEGOTT!!!! Kiril valde en fiskrätt. Sen promenerade vi till Gamla Stan och tog en fika på vårt ställe :Muren. Det är ett regnbågsfik fast det märks inte alls tycker jag. Trevligt är dte iallafall. Det är mysfaktor där inne med kuddar och små bord där man sitter. Vi satt där och pratade om allt möjligt samt tog lite egobilder som vanligt. Sen skulle han till Fredriks jobb och vi skiljdes åt och jag hämtade Nutti från dagis. Sen middag och prat om vad som hänt under dagen. Sen var det lite ordlekar som vi höll på med. Jättekul och älsklingen skrev BUSS :))) STOLT SOM TUSAN!!!!

Sen var det dags för Bolibompa och lite Charlie och Lola och sen välling och mys i soffan. Sebbe skulle ut ikväll med jobbet och han skulle bli sen så dte var bara jag och Nutti. Vi satt under en filt o tittade på tv ganska länge med levande ljus. Härligt med kvalitetstid! Sen bad och nattningsbestyr och sen var det lugnt i huset. Jag satt vid datorn och surfade runt, läste bloggar, var inne på Facebook och sen ringde svärmor och vi pratade ett tag. Kiril ringde sen och så pratade jag en sväng med fina Jenny K. Sebbe kom hem vid 02 inatt och jag vaknade till men somnade snabbt om. Hade Nutti i stora sängen (brukar ha dte om Sebbe är ute) så det var trångt inatt :)

2 kommentarer:

  1. Vännen min lilla gumma. Vad mysigt. E det det där fiket där de har såååå god varmchoklad? Tror jag vart där för lääänge sedan. Jätte mysigt! Tack för att du finns i mitt liv. Du ger mig massr med kärlek o glädje. Jag älskar dig min vän. Puss♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Jenny:

    Jag älskar dej också och du ger mej så mycket i mitt liv, skratt, glädje, energi och framför allt en sann och äkta vänskap!! PUSS MIN FINA

    SvaraRadera