torsdag 21 oktober 2010

Återträff med barndomsvännen Tobias

jag o Tobias
Idag va det kallt ute minsann. Höll på att frysa häcken av oss! Efter lämningen så gick jag min vanliga powerwalk. Man kan inte se så här snygg ut utan att gå :) Skojar bara!

Det var skönt iallafall. På hemvägen handlade jag mat. Lite för mycket för jag orkade knappt bära hem allt. Men tänkte att vi skulle äta fläskpannkaka när jag hämtat fisen på dagis och sen ska vi baka matbullar. Heter det så? Matbullar? Alltså inte kanelbullar utan snarare frukostbullar. Jenny Kalpakas recept. Ska bli intressant :) Sebbe ska ut med jobbet ikväll o kommer nog hem sent. Men i helgen får vi ta igen all förlorad tid. Längtar!!

Måste ju också berätta om min kväll igår. Sebbe var på föräldrarmötet och när han kom hem så var Alexander "sovklar" men hade inte somnat. Jag åkte iväg direkt och mötte upp min gamla barndomsvän Tobias Thulin från Pukeberg. Vi hade såååå trevligt!! Tobias bjöd mej på middag i city och vi satt o pratade gamla minnen och hade hur trevligt som helst! Timmarna bara flög förbi och rätt som det var så hade klockan slagit 00.00. Vi började gå mot T-centralen och han väntade tills mitt tåg skulle gå och sen gick han till sitt rum. Jag var så fylld av energi av att ha umgåtts med honom. Var så länge sen ju. Vissa personer växer man aldrig ifrån, oavsett hur lång tid det tar mellan gångerna man ses. Det är kul att ha kontakt med sina barndosmvänner!
Nu ska jag läsa lite favvobloggar och sen hämta Snutten
Kram så länge!
PS! Lägger in bilderna på bullarna ikväll samt ett inlägg till (om jag känner mej själv rätt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar