tisdag 5 oktober 2010

En jobbarnatt

Hej sötnosar! Inatt jobbade jag och dte var jäääättesvårt att hålla sej vaken! Har ju inte jobbat på 2,5 vecka så jag är verkligen inte van att vara vaken kl 03 på natten. Men dte gick bra ändå. Tur man har sin Iphone med sej :) Har nästan aldrig datorn med mej till jobbet längre. Det räcker med mobilen.
Dagis stängde kl 16 idag pga APT-möte så jag hade bett Catharina att väcka mej 15.30 eftersom jag var så seg och rädd att inte höra larmet. Hon ringde och jag steg upp och masade mej iväg. Nu leker Alexander med sin buss och jag sitter här medans de stuvade makaronerna och köttbullarna håller på att bli klara. Faster Hanna kommer snart också hem till oss. Sen är dte iväg för ytterligare en natt. Pappa sebbe hinner jag se ett tag också:)
Detta var inte alls nåt kul inlägg. Jag kompenserar det en annan dag ist. LOVAR!
Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar