onsdag 23 mars 2011

3 underbara timmar med Anna V

Anna med sina tjejer
Honey o Nikkie

Honey o Nikkie Fina fina Anna



Här säger vi hej då bakom röda rep och Anna med sina döttrar flyger mot Småland
Oh nu har jag fått massa ny energi! Vilken mysig stund vi hade idag jag o Anna samt hennes två små tjejer. Tiden gick bara så himla fort! Vi hade iallafall 3 timmar tillsammans. Vi beställde lunch. När jag står där och har beställt så ska jag betala och har inget VISA-kort med mej?! Jag blir ju helt nervös och jag är alltid så noga med att lägga ner det och jag tappar aldrig bort det, ALDRIG! Men det var inte där. Någonstans!!! Jag fick panik eftersom lunchen redan var serverad framför mej och gick bort till bordet där Anna satt och så fick jag hennes kort o kod så jag kunde betala. Jag var o handlade lite saker på Konsum idag efter jobbet och insåg att jag nog glömt ta ur det ur kortläsaren ur självbetjäningskassan. FAN!!!!!!!!!!! Ringer 118 118 och blir kopplad till affären som säger att koret finns där. Jag pustar ut och samlar mej igen.
Anna letade ocksp efter sin plånbok efter att hon o Alice varit o handlat glass på Pressbyrån men Anna hetsar inte upp sej för borttappade saker inte. Hon letar lugnt på och är helt cool medans jag skakade hela jag :)
Vi pratade och skrattade. Wow va mysigt det var att träffas! Min fina fina Anna! Vad mycket vi har gått igenom. (fd) Jugoslavien 2 ggr, sova i garaget, busringt, varit ovänner, gråtit ihop, skrattat ihop och alltid älskat varandra! Jag vet att hennes kärlek är äkta! Berättar jag nåt kul så känner jag direkt att hon är glad för min skull, PÅ RIKTIGT! Hela Anna är äkta! Såna vänner växer inte på träd! Tror inte det är nåt som hon inte vet om mej. Det finns två-kanske tre personer som vet allt om mej :)
Vi satt iallafall och tramsade och Anna sa att hon blir som 14 när hon är med mej :) haha! När de skulle åka så blev det lite tungt i hjärtat! 3 timmar är ju ingenting!!!! Tittade länge efter dem när de gick genom säkerhetskontrollen och vände sakta därifrån när de var utom synhåll. På vägen hem tänkte jag på Anna..

1 kommentar:

  1. ÅH vad fint du skriver om mig jag blir alldeles rörd! Kram fina, fina Linda!

    SvaraRadera