onsdag 9 mars 2011

Opppps!! Jag glömde...

Jag (som inte alls trivs i lugg. Det blir spänne hädanefter!! Att jag aldrig lär mej!)Kiril

Glassen som jag köpte idag som vi ska mumsa på ikväll :)



Sitter här o ugglar! Trött som tusan :) Men det är ju bra för jag ska ändå sova sen för jag går på min jobbarnatt inatt. 2 nätter och sen ledig i 10. Var o handlade lite förnödenheter efter att jag lämnat en glad kille på dagis. Vi har haft bra morgnar nu och ingen tjafs alls. Sånt gör en mamma väldigt glad!

Hittade en glass som jag tänkte överraska Alexander med idag när jag hämtat honom på dagis. Efter maten förstås!! Hehe.

Igår tabbade jag mej rejält! Jag var ju hemma hela dagen o bara slöade (vilket jag för övrigt var väl värd) och innan dagis så tog jag en liten promemenad nere vid vattnet och strosade lugnt. När jag kommer till dagis så är det bara Alexander där!? HELVETE! Dagis stänger tidigare pga APT-möte för personalen. Jag fick panik och började genast bli svettig. Jag rusade in och bad så hemskt mycket om ursäkt men ser sen att det är 4 till som missat att hämta tidigare. Det kändes genast lite bättre men ändå!!! Ahhhh sånt får bara inte hända. Och varför haade de inte ringt? Jaja, bara att se till att komma därifrån fort som tusan. Men dagispersonlaen var så gullig och sa att det absolut inte gjorde nåt. De är så fina på hans förskola! Det blev inget semmelköp igår efter dagis för Alexanders stövlar var helt dyngsura så vi traskade direkt hem och åt middag och sen kollade vi på Fåret Shaun på datorn och bara myste jättelänge. Alexander var en liten tröttis så han var helnöjd. Och jag med...Fast sen blev det lite tokigt för Alexander slocknade vid 18.30 och det är i tidgaste laget om han inte ska vakna senare på kvällen o vara pigg. Inte bra! Men han sov hela natten sen ända fram till 07.30 och då la han sej inne hos oss och vi slumrade till igen till 8.15.

Sebbe hade gjort klart för mej att det var fotbollskväll för honom så det var sport sport sport hela kvällen så jag stack och fikade med Kiril. Det var trevligt! Det blev ganska sent jag kom hem. Nästan 23.15 men jag åkte inte hemifrån förrän kl 19.40. Sebbe var fortf vaken och låg o tittade på nån fotboll och sen somnade vi tätt ihop. Mysigt!
Nu ska jag in en vända på Facebook (det ständigt beroendeframkallande sociala näteverket)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar