tisdag 8 mars 2011

söndag på stan

Pappa och Nutti på NK. mamma lite halvt trött

far o son


De klassiska 4 små rätterna



Friterad banan med glass

När jag kom hem från jobbet i söndags morse så var jag så sällskaplig och ville inte alls sova direkt så jag föreslog att vi skulle till city och gå o äta lunch så kunde jag somna sen när jag kom hem. Sagt och gjort. Vi hade en jättemysig dag och åt på kinarestaurang på Strandvägen. Det låg massa blommor på platsen där Olof Palme blev skjuten. Efter maten så gick vi en sväng på NK o handlade hårprodukter och sen åkte vi till Slussen och jag shoppade järnet på Fröken Söt på Götgatan. Världens bästa butik!!! Och förmodligen världens minsta...:)
Jag var ju som väntat uppe i varv (man blir ju det av good shopping) så jag sov 3 timmar innan det var dags att rusa till jobbet. Hade inte tänkt bli så långdragen på stan men Fröken Söt tog tid! Jag var såååå trött när jag skulle till jobbet. Hade inte ätit så köpte en paj ioch Cola Zero till jobbet som jag åt. Brukar aldrig äta på jobbet utan håller med hela natten men nu var jag hungrig :)
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar