torsdag 24 mars 2011

Här är glassen

Här är godiset MUMMA!

Innehållet
Det kan tyckas vara choklad med lite vanilj i men dte är dte inte. Det är som fudgebitar i. Typ som sandwichbitar. Det där bruna i sandwichen. Och så är det nåt vitt lite hårdare i. Det e ta mej tusan som en kaka/godis/glass. Jag kunde inte sluta äta igår. Vi satt i soffan med varsin sked (som på gamla goda i tiden) och åt. Sebbe åt lagom mycket. Det gjorde inte Linda. Jag kommer alltid att ha en BJ i frysen härdan efter. Inte att äta varje dag för det skulle bli för dyrt. De kostar 53 kr st. Kanske därför den e så god :) Men ikväll dyker jag nog på den sista delen. Eller så tar jag den i eftermiddag till filmen på datorn :) Ska åka o luncha och sen raka vägen hem o ligga i sängen och softa till nån bra film och käka BJ.
Jag har det bra!

Lämningen idag gick bra iallafall och jag har nyss kommit hem och tänkte blogga lite innan jag ska hoppa in i duschen och fixa iordning mej.

KRAM PÅ ER DARLINGS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar