fredag 25 mars 2011

En fuling minsann...

Idag är det softardag. Jag jobbar fre lör och sön så jag ska faktiskt ta o sova nu om jag kan :) Man e ju inte så trött när man sovit hela natten. Men ett par timmar ska jag nog kunna vila lite. Jag har just kollat på en film på datorn och Kiril ringde så vi snackade lite så nu ska jag väl ta och sussa som sagt innan jag hittar på annat som "behöver" göras :)
Jag jobbar ju som sagt var hela helgen så det kanske inte blir så tätt med bloggande de här dagarna men ska försöka uppdatera er när jag hinner.
Idag snöade det! Fy fan! Fast jag ska inte gnälla över det för det har redan slutat! Nu vill jag har vååår!
Igår kväll var Alexanders kompis Sonja och hennes mamma här och käkade middag och sen gick vi till lekplatsen en stund. En mysig kväll! Sen kom pappa hem o det var dags för dusch o bad (under lite protester) men det gick bra till slut. Sen var det dags för mamma-pappa-mys. Vi la oss ganska tidigt dock men ändå vaknade jag trött. Jag gjorde en fuling idag på morgonen. När Alexander vaknade så låtstades jag inte höra honom och bara fortsatte sova så Sebbe fick gå upp i ottan. Han blängde surt på mej men gick upp o fixade välling o gick sen o lade sej igen och så sov vi vidare. Jag brukar alltid ta sånt där när Sebbe ska jobba och jag är ledig men idag var jag lat :) Det får man väl vara ibland.
Nu är det dags att sova. Ha en fin helg så ska jag försöka få till lite inlägg i helgen :)
KRAM o ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar