söndag 13 mars 2011

Girls night out :)

BBFDancing all night long

Kiril o jag


glad, sprallig och dansar järnet!

Tack för en superkväll!

Jag har lite problem med att lägga upp bilder från gårdagen när vi var ute i fina vädret hela lilla familjen. Jag är på gång och kommer med bilder efter Solsidan som snart börjar. Dessa bilder hade jag redan på datorn eftersom K taggade mej så lägger in dem lite snabbt nu.
Jag åkte hem till K för att titta på Melodifestivalen (Sebbe sa att jag kunde lika väl åka dit och titta för han var inte så intresserad av att kolla på det och att jag nog skulle ha roligare med Kiril och kommentera låtarna) Så jag åkte dit och vi drack vin och sen begav vi oss till Culingsborg som ligger vid Slussen. Jag TROR att klubben hette så iallafall :) Det blev en blöt kväll med dricka och dans till långt fram på småtimmarna. Det var sååå mycket folk där! Vi hade jättekul! Sen pratade vi hela vägen hem med varandra och sen försökte jag vara så tyst jag kunde, men fan va svårt det är att vara tyst när man absolut inte får höras. Jag tappade allt möjligt i golvet och sen satt jag inne i Alexanders rum, i hans säng och käkade smörgås och drack Oboy. Kiril åt kycklingkorv och så pratade vi fram till 04 och sen slocknade Kiril i telefonluren och då hade jag just ätit klart och borstade tänderna och kröp ner hos mina fina fina fina älsklingar!! Inget slår det jag kan lova! Sov sen till kl 11 :)
Lägger in bilder ikväll om det funkar på våran prommis igår alltså. Annars kommer de imon så får jag ladda ner appen på nytt.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar