tisdag 22 mars 2011

Andra inlägget idag, Chinos och Ben & Jerry

Finns det nån godare glass än Ben & Jerrys? Såg att de har Ben & Jerry-butik i Kalmar. En annan glass som också är myket god är Häagen Dazs (Baileys-smak bland annat). Men tror nog ändå att Ben & Jerry slår HD med en millimeter :) Haha vilka glassproblem! Sebbe och jag köpte jättemycket av dessa glassar ett tag. Låg i soffan o myste varje kväll med två skedar och en Ben & Jerrys. Kärlek! Mina beige chinos som jag tagit fram o haft för första ggr i år


Sådär ja, nu har chinosen åkt fram! Kanske liiite tidgt men älskar dem! Har ett par som är mindre i strl än de andra och det var väl tur dte nu när man gått o blivi alldeles skinny haha. Ja, jag har ju inte gått upp så mycket egentligen. Ett par kg men det syns knappast så dessa kan jag ha för de är i strl 34. Känns riktigt gutt att skriva det. STRL 34! Bra där Linda! Försök nu bara att hålla det också! Det är inte det allra lättaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar