lördag 5 mars 2011

Lördag morgon

Nutti kikar på alla bussar som kör förbi
Natten som va gick bra. Inga större fenomen :) Jag ska snart lägga mej. Har umgåtts lite med killarna. Har bytt sängkläder och just tagit en dusch och ska krypa ner o sova. Ska bli underbart! Det är soligt väder och jag är lite sugen på att få lite sol på näsan men det skulle jag inte orka med. Kanske tar mej ut sen idag. Men om jag känner mej själv väl så kommer jag sova ända tills solen är nere.


Killarna har planer för dagen. Pappa spelar match och Alexander ska följa med o titta på samt spela lite innan matchen med sin fader. Han ser fram emot det jättemycket! Han är lika galen i fotboll som Sebbe. Det är klockan 14 och inte en alltför läglig tid med tanke på att Alexander sover middag ibland. Idag vaknade de tidigt så det är bara att hoppas att Alexander är på gott humör och att de får en trevlig fotbollsdag. Sen är det ju lördagsgodis och det får nog den lille darlingen på gott humör :)
Nu är det natta för mej, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar