tisdag 8 mars 2011

Andra inlägget idag, fika på Waynes Coffee

Fika på Waynes Coffee Pusskalas med Hanna och Nutti

Kärlek!

En del av klanen Franzén


Igår sov jag som en stock! Det var skönt för jag hade ju lite sömn att ta igen om man säger så! Efter dagis så mötte vi upp faster Hanna för mat o fika i Liljeholmen. Det var så skönt att komma ut lite och se lite människor. Jag har ju verkligen bara sovit de senaste dagarna och jobbat på nätterna så jag tyckte det var riktigt skönt! Även att jag sov alldeles för liiite iallafall :=)



Sen efter jobbet så mötte pappa upp och vi fikade allihopa och sen drog vi hem. Hanna följde med hem en stund och vi myste och sen var det dags för bad o nattning och sen soffhäng hela kvällen. Underbart!!!!!! Vi la oss runt 23 och jag somnade nästan direkt :)


Idag när jag slog upp ögonen så var Alexander där och säger: mamma va fin du är i håret. Vill du att jag ska killa dej på ryggen när jag ligger jämte dej o tittar på Fåret Shaun på datorn.

Tjaaa, vad ska man säga? Jag bara slängde mej om halsen på honom!


Bloggar mer snart igen :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar