tisdag 8 mars 2011

Fjärde inlägget idag. Lite eftermiddagssnack

Vad har hänt sen sist då?? Haha ingenting! Gick raka vögen hem fr dagis och har hållt mej hemma sen dess. Mycket mycket skönt! Fick höra av en vän på fb att det kallas "slöhet". Tycker dock att jag har gjort mej förtjänt av att bara slöa efter alla nattpassen :) Haha!! Ska sova imon igen så då är dte dags för sova/äta/jobba-dagar..
Har pratat med svärfar i telefonen idag o så pratade jag nyss med fina Anna Valbäck. Alltid trevligt!
Nu är det dags att hämta lillen på dagis. Det är ju Internationella Kvinnodagen idag. Det får inte glömmas! Kiril grattade mej idag men han är också den enda, grrr. Får påminna min darling när han kommer hem hehe. Och så är det Fettisdagen idag så semlor måste införskaffas!!! Tar nog med Alexander till kondis :)
Nu pyser jag...hörs kanske mer ikväll
KRAM

2 kommentarer:

  1. Åh va glad jag blir att ni kommer hem till påsk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Sanna: jag määääää!!! Jätteskoj ska dte bli!!!

    SvaraRadera