tisdag 1 mars 2011

Ny pläd och lasagne

Nya pläden ihopvikt
Middagen jag o Alexander lagade igår Detta stod färdigt på bordet igår när min älskling kom från jobbet. Det är en annan typ av lasagne (Kirils recept som jag alltid tjatar om att få bli bjuden på igen då jag blev helt såld). Testade att göra det och det blev jättebra! Så himla mumsigt! Det finns rester idag så jag tänkte göra det lätt för mej idag när jag hämtat Alexander på dagis.


Natten var lugn på jobbet och jag lyckades hålla mej vaken trots bara 2 timmars sömn igår eftermiddag. Nu ska det bli gutt att krypa ner i sängen och sova. Ska stänga av mobilen så får Sebbe ta dagis samtal OM de skulle ringa. Jag brukar alltid ha min mobil på utifall att dagis ringer men det är alltid nån som ringer så jag vaknar och då blir sömnen störd direkt. Alla kan ju omöjligt veta mina arbetsnätter men en del är ju skitsöta när de ringer och jag säger att jag sover för att jag jobbat natt men att jag kan ringa upp när jag vaknat, då kvittrar de: Jaha men jag tänkte bara att vi kunde prata en liiiten stund. GAAAHHH, jag svarar bara: Nämen vet du vad, jag kan ringa dej inatt kl 02.30 så kan vi prata en liiiiten stund bara. Blir så trött på detta fenomen! Jag klandrar ingen som väcker mej som inte vet att jag jobbat men blir mäkta irriterad på att vissa inte fattar att man kan höras senare då. Men nu ska jag inte hetsa upp mej för det! Nu ska vi tänka positiva tankar :)


Jag o Alexander shoppade en pläd igår. Finfint och jag är nöjd. Vi kör med marina stilen. Amerikansk östkust...Hamptons...Trevligt!


Nu äre sängen som gäller. Ha en fin dag så hörs vi när vi hörs! Förmodligen ganska snart, fast inte under dagen iallafall.


KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar