tisdag 15 mars 2011

Andra inlägget idag, hemmasoft

Har inte gjort så mycket. Blev lite film och lite telefonsamtal och en prommis som förgyllde dagen. Ska gå och hämta fisen snart och sen ska vi handla lite mat. Gustav o Lova kommer hit på middag och sen tänkte jag baka nåt som vi kan fika också. Det var länge sen vi bakade nu, jag o Nutti. Han påminde mej om det igår minsann :)
Igår var han med mej på mitt jobb för jag hade ett ärende där och det var kul som vanligt enligt han själv. Jag skulle skriva på papper bara och sen åkte vi hem direkt o lagade middag. Pappa kom sen och vi drack latte och åt choklad med hallonsmulor i. Det är gott men favvisen är choklad med sea salt. Om ni inte testat den så gör det! Det finns två olika märken men det ska vara Excellence (stavas??) Hmm ja ni hittar den nog om ni blir sugna ;)
Nu är det dags att röra på sej.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar