tisdag 15 mars 2011

Lite snick snack

Mina finaste i hela världen!Jag med masken som inte gjorde ett skit!


Japp så här vacker ser man ut när man har ansiktsmask på sej. Tyvärr gjorde den inte susen för mina pimples, men det var skönt! Fick en jättefinne EFTER den masken...hmmm


Håret blev igår superlent efter min inpackning. Men jäklar va halt det blev i badkaret när jag sköljde ur den..höll på att halka flera ggr. Haha!


Och mitt chakra-armband..hur gick dte med det då efter behandligen i maskinen?

PRIMA!

Det blev helt kritvitt. För säkerhets skull hade jag på lite Vanish (stavas?). Det ser ut som nytt nu så det pryder min handled igen :) Bra att veta att dte tål tvättmaskinen.

Idah har jag lämnat på dagis och sen raka vägen hem. Fixar och viker tvätt. Ska göra mej en latte och sen blire soffhäng...eller fb-häng :) Blir nog en prommis sen i det FINA vädret! Underbart!
Ha det så bra alla!

KRAM SÅ LÄNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar