onsdag 2 mars 2011

A.L.E.X.A.N.D.E.R-örhängen

Klara!
Sådär nu e jag redo för jobbet med finfina örhängen a la Alexander

Igår pysslade vi hela familjen. TV:n gick inte igång av nån konstig anledning så innan jag stack till jobbet så satt vi alla tre och pysslade med pärlor. Det var så trevligt! Till och med pappa var med och hjälpte till. Han gjorde inga halsband men gjorde pyramider av de fyrkantiga pärlorna :) Sen stack jag iväg för min sista natt och nu när man kommit hem så känns det lyx att få gå o lägga sej nu!! Underbart! Nu är jag ledig i 2 nätter och går inte på förräns på fredag natt. Känns långt tills dess och jag ska njuta! Ikväll är det ju även Sveriges Mästerkock som vi följer slaviskt! Blir nog nåt gott bak till dess :) Jag är fikasugen och skulle göra vad som helst för en fika på nåt mysigt fik JUST NU! Men ska sova även om jag faktiskt hade orkat med det. Pratade med Maria Stenberg igår! SÅ TREVLIGT! Fan va jag saknar dej Maria! Varför skulle flytta till Norrland??? Vi som hängde o drack latte o lunchade så mycket (och rökte haha) medans killarna var på dagis :)) Fina minnen stumpan! Vet att du läser min blogg dagligen så jag skickar en bamsekram till dej Pullan! Puss från din Posh!


Lägger in en bild på örhängena som jag o Alexander gjorde. SÅÅÅ tjusiga så :=). Om ni inte ser vad det står så står det ALEXANDER på dem samt två röda pärlor på vardera sida om namnet. Vi hjälptes åt hela tiden. Alexander letade rätt på rätt bokstäver och vi hjälptes åt att trä på dem. Har haft dem på mej inatt på jobbet och känt att Alexander var med mej hela natten, sötnosen!
Hoppas ni andra får en fin dag!
KRAMELIKRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar