måndag 7 mars 2011

Lite update

Hej fina! Jag ska fakstiskt gå o sova nu direkt. Jag har saker att lägga upp på bloggen som jag hoppas hinna göra ikväll eller så blir det imorgon. Senast imorgon, lovar! Jag är helt färdig men ändå så glad att hela helgen är gjord. Känns skönt när man går hem fr jobbet på månadg morgon och veta att man får sova och vara ledig i 2 nätter. Sen jobbar jag ons och tor och sen ledig 10 nätter.
Hoppas alla ni har haft en bra helg med sol på näsan o avkoppling. Igår var hela lilla familjen ute på shoppingrunda och restaurangbesök men dte skriver jag om nästa gång jag bloggar. Tog såklart bilder också. Ni får hålla utkik så kommer det snart.
Imon är min enda ledig dag den här veckan så kommer bara vara hemma och ta det lugnt så då blir det flera inlägg som vanligt.
Ok, sängen var det! Stor kram o tack för tålamodet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar