torsdag 17 mars 2011

Gulliglullklänning och Converse

En av mina klänningar jag köpte på Fröken Söt och som jag hade på mej för första gången igår. Tillsammans med Converse så tar det bort lite av Lilla Huset på prärien-känslan. Gulligull kan också vara fint :)Min lunch igår. Buffé är mums när man är hungrig

Söta små läckerheter på fiket efter lunchen


Hej hopp! Hoppas ni mår bra. Här e det som vanligt! Not much happening och det e jag helt nöjd med. Gårdagskvällen gick i matens tecken. Med det menar jag att det var mycket mat på tv:n. Sveriges Mästerkock och sne Vad blir det för mat. Jag var också o lunchade med Kiril då han hade långlunch. Mums! Det var buffé och det är ju bästa när man är sådär superhungrig!
Igår kl 23 började jag damma av lägenheten. Ingen bra tid för att börja dona men det är jag i ett nötskal. Jag hatar verkligen när det är stökigt och jag blir på dåligt humör. Inte kul alls! Men nu ska här skinas. Borde putsa fönstrena också. Men kanske väntar ett tag med det för man vet ju inte om det kommer mer snö. Det skulle visst bli dåligt väder igen och jag hoppas det inte stämmer.
I eftermiddag ska jag träffa Jenny Kalpakas som ringde mej för en stund sen o ville se. Sen hämta Alexander och åka och fika som jag har lovat honom. Han fick välja mellan Mc Donalds eller fika. Han vill fika haha. Precis som sin mamma :)
Nu ska jag fixa klart här hemma så jag blir färdig nån gång. Skriver mer senare. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar