torsdag 31 mars 2011

Kalas kalas kalas

Jag vispar grädden till tårtanmamma fixar och donar tårtan ska dekoreras av små fingrar som gärna mumsar under tiden
Klart! 4 ljus för Alexander och 6 ljus för Lova
Busungar!
sötaste kusinerna i världen!
mormor tänder ljusen
Hann inte ta när Alexander blåste. han var snabb där. Men Lova kom med iallafall

Igår på dagen så tog jag o Alexander det lugnt hemma. Tyckte att kusinerna kunde få en liten paus ifrån varandra ett tag så vi kom dit vid 15-tiden igår till mamma o Lova. Sen kom Gustav o Catharina efter jobbet och så åt vi middag som mamma hade lagat. Det var så jäkla gott! Mammas mat är den bästa!! Hon får alltid till den där extra touchen. Som vanligt..


Vi åt o hade trevligt och sen åt vi tårta som mamma fixat och barnen dekorerat fint med geléhallon och ljus :) En sida med 4 ljus och en sida med 6 ljus. Gulligt! Så de blåste varsin gång.


Vi satt och pratade sen medans barnen lekte och sen när klockan var 20.00 så började vi att dra oss hemåt till pappa som var hemma och väntade på oss. Alexander var mycket mycket trött när vi kom hem men ville absolut inte lägga sej. Ja det ena spädde på det andra men till slut fick vi honom i säng o han somnade på två röda. Jag trodde att jag skulle somna lätt ikväll men piggnade på mej och var vaken till ca 01. Bättre än förrigår dock! Då blev hon ju 03.15 innan jag la mej typ.


Idag ska jag möta upp mamma i city efter att hon lämnat Lova på dagis. Vi ska shoppa, äta lunch och fika och sen vinkar jag av henne vid tåget. Hon ska hem idag. Det har varit jättemysigt att ha henne här. Lilla mamma! Det blir alltid så jävla tomt när hon har åkt. ALLTID! Men dte ska vi inte tänka på nu. Idag ska vi umgås. Bara mamma och jag..trevligt!


Ha en fin dag och sorry för att jag varit dålig på att blogga som innan men det har varit full rulle nu den senaste tiden. Men jag ska bättra mej. Imon ska jag bara vara hemma och ta dte lugnt för mej sjäjv. Då slänger jag nog in en par inlägg :)


KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar