onsdag 2 mars 2011

Andra inlägget idag. Grattis till min fina älskade mormor!

Grattis mormor på din födelsedag!
Idag har det varit full rulle ända sen jag vaknade. Vaknade utvilad och på toppenhumör! Det händer vädligt sällan att jag är utvilad när jag vaknar så jag skuttade iväg till dagis och hämtade lille fisen. Sen bar det iväg till Globen för att möta upp Gustav o Lova för mat o fika. Trevligt som tusan! Tog bilder som jag lägger in imorgon för ikväll ska jag ägna min tid till min fina älskling. Den lille darlingen var uppe ända tills för 10 min sen så nu är det vuxentid som gäller. Kollade på Sveriges Mästerkock och jag låg i soffan o var skitirriterad för att killarna spelade fotboll o stimmade runt. Jag hade tänt ljus och släckt ner men de blåstes snabbt ut för att fotbollen skulle få ta sin plats i rummet och taklampan tändes. Mysfaktor noll! Jag visade min irritation. Nu är bitterfittan hemma och ledig och är sur o arg. Men det har gått över nu :) Nu är jag glad och trevlig igen.


Idag fyller min fina älskade mormor och år jag har jag tänt ett ljus för henne. Det blev ett litet värmeljus som kommer brinna tills jag lägger mej. Tänker så ofta på mormor och morfar. Nästan varje dag...och jag kommer sakna dem så länge jag lever...Idag på morgonen när jag var på jobbet. Tror klockan var 4.30 så tänkte jag på mormor och att det var hennes födelsedag...GRATTIS MORMOR! Hoppas du har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar