måndag 14 mars 2011

Tredje inlägget idag, inpackning och filmmys i sängen. Helt on my own

Fick för mej att göra en inpackning så den sitter fint i håret nu. Känns skönt! Har ätit lite lunch bestående av hemmagjorda fiskpinnar, potatis, sallad och äppelmos. Mums det! Tycker att dagen går lite väl fort idag bara...redan 13.15 och vad har jag gjort? Ingenting? Pratat lite med min fina mamma och sen bara surfat runt. Fast jag gick ju min walk idag efter dagis. DET är bra iallafall. Tvättar gör jag också. Testar att tvätta mitt vita chakra-armband i maskinen. Vitt blir ju lätt smutisgt och jag får det aldrig riktigt rent när jag tvättar det för hand. Hoppas tvättpåsen skyddar det så det inte går sönder. Då skulle jag bli väldigt ledsen. Men det är ju inte heller s snyggt att gå runt med ett skitigt armband heller. Men tänker mest på chakrakulorna. Hoppas det tål maskinen och inte spricker. Återstår att se...
Nu är det filmtajm för mej i sängen. Helt lovely att lägga sej i nytvättade lakan med en doft av sköljmedlet Sommarfrisk från Skona.
Älskar ju sköljmedel. Har hur mycket olika som helst. Alexander tycker om när tvätten doftar gott när vi hjälps åt att lägga in i tumlaren från maskinen. Då kör han ner den lilla söta näsan i tvätten och utbrister: mmmmmmmmmmmmmmm va gott det luktar!
Härom dagen sa han att jag var fin för att jag alltid har så snygga kläder. Fisen då...han vet hur man gör en mamma glad!
Nu är det sänghäng för min del och sen ska Helena ringa och vi lär ju snacka lite. Sötnöten!
KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar