onsdag 9 mars 2011

Andra inlägget idag, vantar!!!


Har sovit ca 2 timmar idag på eftermiddagen. Skönt att Sebbe nu tar alla eventuella samtal från dagis så jag kan sova ostört på dagarna. Hade nämligen 7 missade samtal idag när jag vaknade samt lite sms/mms. Fast vaknar aldrig av meddelanden så det spelar ingen roll.


Hämtade sen på dagis och när vi kommer hem har vi tappat en vante till lillen. Typiskt! Så nu bad jag Sebbe köpa vantar men han ringde just o sa att det va helt slutsålt?! Fanns bara stickade tumvantar. Hur fan gör man nu då? Han måste ju ha tills imon bitti när han ska till dagis! Men han skulle kolla i två andra affärer också så hoppas han hittar! Han har ett par extra vintervantar på dagis men han tycker inte alls om dem. Jaja, han får ju bara ta på sej dem vare sej han vill eller inte.


Sebbe kommer hem snart och då ska jag passa på att mysa med killarna. Jag o Alexander ligger i sängen. Han spelar på min Iphone och jag sitter här nu. Jag tröttnade på Angry Birds men det verkar aldrig Alexander göra :)


Jobb inatt igen då...två nätter kvar! Nedräkning pågår för fullt! Ohh va gutt det ska bli på fredag morgon!!! Ska promenera hem fr jobbet då. Det tar ca 30 min. Ska träffa fina Helena Matteoni på fredag. Jättemysigt ska det bli!!! Vi ska hänga hela dagen och på det viset så vänder jag på dygnet. Längtar efter henne!


Nu är det pusskalas som gäller här hemma. Ibland blir jag så pussig och håller fast Nutti och pussar järnet :) Han kiknar av skratt haha


Hoppas ni får en fin kväll!

OHHH jag missar ju Sveriges Mästerkock ikväll:(( Fast har ju Play i mobilen så det löser sej o så har jag för mej att det går på 4an ikväll i repris.
På tal om vantar! Har ni sett att det finns vantar till pekskärmar. Ascoolt! Inget jag ska ha men gillade idén :)


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar