torsdag 10 mars 2011

Islatte

Islatte är också mums! Valde smaken kaffe/vanilj. Finns även med vanlig kaffesmak och så en med Cappuccino. Stavas det verklien med två P:n? Jag vet iallafall att latte stavas med två T. Det är det enda som jag behöver veta i min lilla jäkla lattebubbla jag lever i.
En natt avklarad. En natt kvar! Wiiihiiie!! Natten gick hur bra som helst! Köpte en Islatte som jag just hävt i mej. Det är vår i luften mina vänner. Vår vår vår! Längtar tills snön försvinner även om det faktiskt bara är snö på gräset. Asfalten är snöfri. Sitter just nu o chattar med Helena på Fb. Hon e kul hon. SEr fram emot morgondagen med henne! Nu ska jag lägga mej. Har just skickat iväg mina älsklingar till dagis. Det är alltid Sebbe som tar till dagis när jag jobbar. Skönt att slippa det ett par ggr i veckan. Iblabd önskar jag att man kunde ha som på den där reklamen. När barnen levereras i den där hissen. Tänk om man bara kunde ställa Alexander i hissen kl 9 och så vips är han på dagis. Och sen kl 15.30 så står han där i hissen när jag öppnar. Vore ju jävligt smidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar