onsdag 23 mars 2011

Träffa Anna med barn på Bromma Flygplats

Idag på morgonen gick jag av. Underbart! Fast har haft en otroligt bra natt! Har fortf jävligt ont i ryggen men smörjer med Tigerbalsam. Stinker väldigt men bra som tusan! Har just gjort mej en latte och tänka blogga lite innan det är dags för duschen och sen åka till Bromma Flygplats för att möta upp min fina barndomsvän Anna och hennes två döttrar. De ska sen vidare ner till Kalmar men mellanlandar i Sthlm och då skulle vi passa på att ses och luncha. Ska bli hur mysigt som helst! Jag har ju heller inte träffat Annas yngsta dotter.
Jag skippar att sova idag för jag är ju ledig inatt. Brukar göra så ibland för att komma i rätt fas ikväll. Jag har dammsugat av lite och städat undan och när jag kommer hem ska jag kolla på en film på datorn (och hoppas jag inte kommer slockna) och sen hämta Alexander. Skulle behöva köpa ett Body Butter idag också men vet inte om jag orkar ta mej till Gallerian idag. Jag har nu en kräm från Apoteket som är helt ok men jag saknar Body Butter. Det är det mest klockrena för mej! Gillade smöret Almond (Mandel). Den e fet o go den :)
Har inga bilder att lägga upp just för tillfället men tar ju kort med Anna sen så kommer lägga in senare idag eller ikväll.
Tror att våren är på väg på riktigt nu! Tror att Goosen får stanna hemma idag och istället sätta på mej vårjackan. Vinterkängorna står mest i hallen nu och härom dagen hade jag mina låga svarta Converseskor som jag köpte i London. Det var gränsfall att jag inte frös mej idag skulle man lätt kunna ha dem. Måste tvätta mina vita Con-kängor för de är alldeles smutsiga. Linda och vitt är ingen bra kombo :) Fast älskar vitt annars dock.
Nu måste jag masa mej iväg till duschen och sen iväg. Mys ska det bli!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar