söndag 27 mars 2011

Earth Hour och Molton Brown

Marinblå chinos med Sebbes skärp Underbara underbara Molton Brown (som snart kommer hamna i MITT badrum!!)
Igår hade jag ingen lust alls att gå o lägga mej när jag kom hem fr jobbet. Jag pussade på Alexander och gick sen in och kröp ner hos Sebbe i sängen och frågade om han var fika/shoppingsugen. Det var han så vi begav oss mot city-kärnan. Det var jättemycket folk. Jag köpte en tång till håret så att man kan få lockar och så ett par marinblå chinos. Jättenöjd! Sebbe köpte jättemycket och han var också nöjd när vi sa att nu får det vara nog :)


Mina chinos är liite stora i midjan men "snodde" Sebbes röd/marina skärp som passade jättebra till byxorna. Tänk en vit blus, linne till. Fin fint!


Sebbe köpte bl a en parfym från Ralph Lauren som doftar LJUVLIGT minst sagt! Jag ville också ha en parfym men jag kan inte bara köpa en sådär i förbifarten. Jag måste ta tid på mej och med man o barn på stan så är det nåt man INTE har! Jag hittade Molton Brown också. Kiril köpte det till Fredrik och när jag varit hos honom så blir jag helt frälst i den tvålen!! VILKEN DOFT! Det finns i lotions, tvålar osv. Handtvålen (bilden) kostar 244 spänn så jag hoppade (den här gången) :=) När jag var med Kiril i London så var vi inne i en MB-butik. Jag såg även på en blogg att bloggaren köpt tvålfat att ha både tvålen och lotion på. I valnöt. ASGRYM!!! Vill ha vill ha vill ha! Ska spana in deras hemsida och kanske beställa därifrån eller så köper jag direkt på Åhléns eller NK. Tycker om såna där lyxiga saker. På Åhléns har de en egen liten MB-hörna faktiskt.


Jaja, när vi hade shoppat klart så gick vi o åt middag och gick vi hem och jag stupade i sängen. Sen iväg o jobba igen och nu har man gjort ytterligare en natt och sista passet nu natten som kommer. Sen ledig i 2 veckor. Fett skönt!


Igår när dte var Earth Hour 20.30, så var jag på väg till jobbet och man såg att det var mörkt i många lägenheter. Jag kunde inte delta i detta just den timmen men jag gjorde det senare på jobbet :)) För mej själv :) Hoppas ni tänkte på att släcka ner!!!


Nu ska jag inte mana er mer, alla gör som de vill mej jag tycker att det är jätteviktigt och JAG vill iallafall vara delaktig.


Nu är det sängen. Killarna är ute o cyklar och jag ska sussa..


Kramis på er sötisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar