torsdag 20 januari 2011

Andra inlägget idag, flitiga Lisa

Vad har jag gjort hittills? Ingenting! Men det ju heller inte meningen, så ingen press :) Har pratat i telefon med Jenny Kalpakas och Kiril. Kollat runt lite på nätet, kollat på världens dåligaste film. Såg ända till slutet bara för att veta hur det skulle knyta upp alla trådarna. Fy sjutton för bad movies!! Ikväll vet jag inte om det e nåt bra på TV. Annars kanske det blir nån film på datorn. Längtar tills Solsidan men det är ju inte förrän på lördag. Få dock kolla på Svtplay eftersom jag jobbar hela helgen. Det är bara sååååå bra och jag skulle kunna se avsnitt efter avsnitt.
Har ju inte sagt att jag köpt ett till chakra-armband. Gjorde det för ett par dagar sen men har totalt glömt att skriva om det. Jag kan lägga in bild ikväll. För mej betyder såna stenar jättemycket. Jag försökte förklara för mamma om vad de står för osv. Hon hade svårt att hålla sej för skratt kan jag säga:) Men hon sa att om jag mår bra av dem så ska jag använda dem. Tron kan försätta berg eller vad hon mumlade om...
Jenny och jag satt o flummade idag i telefonen. Så glad att jag har henne. Hon är så go och om vi bara får arslet ur vagnen nån gång ska kanske vi kan få till en dejt. Vi skulle ha setts idag och tagit en lunch men vi bara pratade om det på fb och i telefonen men ingen orkade ta steget så att dte verkligen blev av. Jenny, vi ses en annan gång. Men det var fint att prata!
Har tvättat idag (så liiite nyttig är man ju). Ska ta hand om tvätten och byta sängkläder. Mmmm älskar nytvättade sängkläder!! Vita prassliga duniga sängkläder med en drös med kuddar. Vi har massa kuddar i gaderoben men till själva bäddningen bara två som ligger. Haha nu vet ni det också :) Intressant va.
Nu ska jag återgå o förbereda middagen och sen ska vi äta. Skriver mer om armbandet och slänger in en bild ikväll.
Ha en fortsatt fin eftermiddag/kväll
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar