tisdag 18 januari 2011

Lite kvällsmys innan jobbet

Zzzzzz zzzzz sovit, det e vad jag har gjort idag. Va trött idag när jag kom hem. Men kom ändå inte till ro förrän klo 10 och somnade gott utan avbrott fram till 15 då jag förberedde middagen. Hämtade min lille plutt och vi åkte direkt hem och har haft en mysig kväll. Pappa kom hem vid 19 och jag hamnade här och tänkte blogga en snabbis innan jag drar iväg på jobb inatt igen. Har som sagt inte hänt så mycket...det gör ju inte det när man sover :)
Läste lite på Facebook och nu jäklar tränas det på för fullt hos alla. Hur många statusar som helst där ordet träna ingick. Bra där! Jag skulle gärna vilja powerwalka ikväll. E sugen på det men det blir för mycket när jag ska jobba. Nu vill Alexander läsa en saga för mej. Han vill nu för tiden inte ha bilder i böckerna utan bara text, hmmm. Ja nu ska jag få mej en liten saga så jag fixar natten :=) Fina älsklingen!
Haha just de ja, vi låg o tittade på Charlie o Lola i sängen idag. Det ringer på dörren och jag tror det e pappa så jag ber Alexander öppna (han brukar alltid göra det när pappa kommer fr jobbet). Jag ligger fortf kvar i sängen och frågar Alexander vart pappa är och att han ska öppna NU. Han bara står i dörröppningen till sovrummet och flinar. Så hör jag en kvinnoröst och jag jag rusar upp och där står våran granne och ville fråga en sak. Tillägga skall också göras att det låg en soppåse i hallen som stank som jag hade tänkt slänga när jag gick till jobbet. Fan va pinsamt! Men jag fixade till misstaget och allt blev bra hihi
Jaja , det e inte hela världen. Nää nu e det sagostund och lite mys hela familjen. Ska kramas och pussas. VILL INTE ÅKA IVÄG NU! Så mysigt när Sebban har kommit hem också och tänt lite ljus....vill vara hemma! Men bara en natt kvar nu sen eldig i 2 nätter. Me like!
En underbar låt, Hold my hand med Akon o MJ..grymt bra!...fina fina!
Kram på er och ha en fin kväll//Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar