onsdag 26 januari 2011

Andra inlägget idag, Smoothiedax

Min smoothie idag: Naturell vaniljyoghurt med papaya, ananas och mango. Blandat med lite linfrön (hela) och avslutningsvis toppad med massa cocosflingorHär ser ni den härliga cocosen


Vår sockerkaka som jag o Alexander bakade igår tills pappa skulle komma hem fr jobbet. Inte mycket som slår en varm sockerkaka med ett iskallt glas mjölk! MUMS!

Nu ska jag ta mej en tupplur innan jag ska hämta Alexander. Vi hade för övrigt en jättetrevlig dag igår när han var hemma från dagis. Vi åkte på kvällen o köpte ägg och så blev vi hungriga och åt lite spaghetti bolognese ute. Mums det, Tycker om den restaurangen! Sen raka vägen hem och börja baka sockerkaka. Pappa kom hem sen så då fikade vi lite och Alexander var uppe till 22.40. Vi måste skärpa oss :) Han vaknade trots allt själv idag på morgonen strax innan 8. När jag kommit hem från dagis idag så har jag vikt tvätt o suttit på Facebook ett tag. Fixat en nu smoothie som jag ska häva i mej innan jag slumrar. Ha en fin dag alla! Inatt jobbar jag och även imin men sen e jag ledig i 10 nätter.
Önskar även lycka till idag till en vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar