torsdag 13 januari 2011

begär

Hola!
Finns det nån mer än jag som längtar bort till värmen? Jag skulle inget hellre än att åka bort och känns solens varma strålar mot huden. Miami-värmen....underbart! Men nu är jag inte där...jag är HÄR. I Sverige och nu är dte vinter. Det känns som det kommer bli en lååång vinter. I söndags fick man faktiskt lite vår känslor då det var plusgrader och snön höll på att smälta lite. Men sen kom skiten igen!
Ikväll har vi ätit pasta och köttbullar med sallad. Alexander skippade dock salladen. Grönsaker e bra och nyttigt men tyvärr inte alltid så lätt att få i de små.
Jag e sugen på sushi....Mmmm va gott med en 12-bitars nu....och till det en iskall coca cola zero :=) Dricker inte mycket cola alls nu längre. Förut köpte jag alltdi 50 cl och köpte mej och hade till natten då jag skulle jobba. Nu köper jag inte ens varje vecka...har fått dille på glögg nu men det e svårare och svårare att få tag på. Julen e ju liksom over and out! Speciellt idag...tjugonde dag knut idag..
Det här med dille. jag kan få dille på allt och så kör jag gärnet med det till nästa begär kommer. Ett tag var det After Eight..och det fick ju förödande konsekvenser. Vindruvor var det ett tag och det ställde ju till det lite med magen. Cocktaitomater e ju mums och mycket gott. Just nu hägrar glöggen iallafall. Och så får vi inte glömma Anthon Bergs SEA SALT. Så fantastik god mörk chokladkaka med små bitar av havssalt (har bloggat om den chokladen innan). Sebbe köper ofta med sej den hem efter jobbet och så sitter vi o snaskar på kvällen. Jag e dock ståndaktig ändå...inte så mycket, powerwalkar och små portioner. Jag e på g! Jag e bra och jag e motiverad! Heja heja!
Kommer in här mer sen. Ska ta en bit choklad haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar